Гарантія

Гарантійні зобов'язання

1. Гарантійний ремонт меблів здійснюється при дотриманні наступних умов:

  • пред'явлення несправного виробу;
  • пред'явлення етикетки з виробу з товарним чеком без виправлень.

2. Гарантійні зобов'язання недійсні в наступних випадках:

  • наявність внутрішніх і зовнішніх механічних пошкоджень, викликані недбалою експлуатацією або транспортуванням меблів, за винятком випадків, коли вона проводиться продавцем;при спробах самостійного ремонту або модернізації меблів;
  • при недотриманні рекомендацій і правил збирання, описаних у доданому до виробу керівництві.

3. Гарантія не поширюється на наступні дефекти і пошкодження:

  • випадкові дефекти і пошкодження зовнішнього вигляду, заподіяні клієнтом;дефекти, викликані стихійним лихом, дією вогню, потрапляння всередину виробу рідин;
  • дефекти, викликані недбалою експлуатацією, попадання всередину сторонніх предметів, комах і тварин;пошкодження, викликані коливаннями в електричній мережі або неправильному підключенні до електричної мережі.

4. Умови гарантії не передбачають чистку, змазку деталей і елементів рухомих механізмів меблів. Такі дефекти можуть бути усунуті за окрему плату за бажанням клієнта.

5. Ця гарантія не обмежує законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством.

Послуги Сервіс-центру

Виїзд до клієнта платний - 60 грн.

Усунення поломок і неполадок, не пов'язаних з гарантією - від 150 грн.

Ціна встановлюється майстром сервісного центру в залежності від складності виконуваних робіт і ступеня поломки, які виявляються після безпосереднього огляду меблів. Після проведення робіт складається акт у 2-х примірниках, який засвідчується підписом клієнта і майстра, одна копія залишається у клієнта.

Всі ціни вказані без вартості деталей. Гарантійний термін на меблі вказаний в гарантійному листі